16 lipca 2024 organizujemy spotkanie liderów, na którym chcemy dzielić się wiedzą i wspólnym doświadczeniem w budowaniu odporności, zarówno swojej osobistej, jak i całej organizacji.
Widzimy potrzebę wymiany doświadczeń, konkretnych rozwiązań, które pomogą nam wszystkim łatwiej nawigować w czasach niepewności i ciągłej zmiany. Wiemy, że tylko nieliczni czują się w niej komfortowo, ale wiemy też, jak zmniejszyć dyskomfort przechodzenia przez gwałtowne i nieprzewidywalne zmiany poprzez doświadczenie, które otwiera głowy i daje możliwość zdobycia świeżej perspektywy.
W czasie naszego spotkania zaprosimy wszystkich uczestników do udziału w jednej z najlepszych symulacji biznesowych, świetnie oddających realia złożonego środowiska biznesu, który szybko i gwałtownie się zmienia. HEXgame jest częścią oferty Power Shot – krótkich, dynamicznych spotkań dla top kadry i liderów – to świetna okazja, żeby zobaczyć jak działa i co przynosi.
Czego dowiesz się podczas spotkania liderów z grą symulacyjną HEXgame?
- Poznasz nietypowe formaty na spotkania top kadry. Angażujące, pełne zaskakujących wniosków i świeżego spojrzenia na Twoją rolę w zespole.
- Dowiesz się, jak zapewnić „quality time” budujący ducha współpracy w zespołach top kadry, które często mówią o sobie, że są grupą silnych indywidualności, a nie tylko zespołem zarządzającym.
- Przekonasz się, jak udział w grach i symulacjach może wesprzeć pokonywanie organizacyjnych silosów, wzmacniać odporność lidera i całej organizacji
- Poczujesz, jaką rolę ma przekazywanie informacji, i w jaki sposób buduje świadomość wspólnego celu.
Zapisz się na spotkanie (to tylko minuta):
Goście specjalni spotkania:
Marketing Director East Europe, Lipton Teas and Infusions
Absolwentka II edycji programu Game Changers Academy Master of Business Change (2019). W latach 2004 – 2021 roku była związana z Unileverem w obszarach Customer Development i Customer Marketing. Kierowała Brand Building Deployment w krajach bałtyckich, następnie objęła stanowisko Marketing Managera kolejno w dziale Foods i Ice Cream. Gdy w 2021 roku Lipton Teas and Infusions stała się samodzielną firmą, Kasia odegrała kluczową rolę w tej transformacji w Polsce i Europie Wschodniej. Podkreśla, że stworzenie nowej firmy i skutecznego zespołu w czasach pandemii to wielki sukces. Obecnie Lipton Teas and Infusions jest liderem transformacji kategorii herbat na całym świecie. Kasia jest mentorką, wierzy w biznes z pasją zapewniający zrównoważony wzrost, zysk i misję społeczną w tym samym czasie. Od niedawna jest również psychoterapeutką Gestalt. Założyła wydawnictwo Drzewo Życia, którego celem jest wydawanie książek pomagających wzrastać i rozwijać się.
dr Joanna Średnicka
Co-Founder Game Changers Academy, CEO Pracownia Gier Szkoleniowych.
Współzałożycielka Pracowni Gier Szkoleniowych, pomysłodawczyni przedsięwzięcia gier online w badaniu kompetencji Competence Game oraz inicjatorka Game Changers Academy. Przedsiębiorczyni, partnerka zarządzająca w trzech spółkach z obszaru doradztwa, szkoleń metodą gier, rozwoju a także biznesu e-commerce. Doktor nauk społecznych.
Spotkanie poprowadzi:
Tomasz Kosiorek
Trener, mediator i facylitator procesów grupowych.
Z wykształcenia dziennikarz, psycholog i mediator. Od ponad 12 lat trener kompetencji miękkich pracujący na rzecz biznesu i organizacji pozarządowych. W swojej pracy od dawna wykorzystuje gry i symulacje szkoleniowe, przez kilka lat pracując z twórcami gier video jako Training Manager w studiu CD Projekt RED. Współautor książki „Skąd się biorą dorośli”. Prywatnie tęskni za pracą radiowca, której poświęcił ponad dekadę swojego życia.
HEXgame to gra, która została zaprojektowana po to, aby pokazać, że zmiana to nie tylko wyzwanie i dyskomfort, ale również przyczyna wzrostu i rozwoju.
Została stworzona przez zespół naukowców pod kierunkiem Richarda D. Duke, w odpowiedzi na pilną potrzebę wykształcenia kadry osób zarządzających w sektorze publicznym w Ghanie. Była częścią programu wspierającego rozwój w krajach Trzeciego Świata i wsparciem w próbie rozwiązania ich dramatycznych problemów społeczno-ekonomicznych.
Teraz my możemy skorzystać z tego benefitu i przenieść wnioski z niej na obszar wspierania liderskich kompetencji. Po grze, krótko omówimy wnioski jakie przyniosła i zaprosimy na niewielki poczęstunek i networking.